Saturday, October 04, 2008

Geçtiğimiz günlerden bir gün Wall Street’de bir vatandaşın borsadakilere mesajı







2 comments:

internetçi said...

http://bp2.blogger.com/_e0FBji-2pmI/SH7zFQuh6FI/AAAAAAAAABM/Sw4Xl-2JRD4/S1600-R/garanti.jpg


Garanti bankasına şikayetler niçin ciddiye alınmıyor?

Garanti bankası neyin peşinde?

Halk garanti bankasını şımarttı mı yoksa?

Yeter artık dur diyorsanız, yorum yapın, şikayet edin, sesinizi duyurun, bağırın, yılmayın, dikkat çekin, şımarın, kötüyü kabul etmeyin, iyi ürünü tercih edip baskı yapın, diretin!!!

internetçi said...

Garanti bankası çalışanları şımarık olduğu için mi yoksa deneyimsiz oldukları için mi ya da torpilli olduklarından mı müşteriyi önemsemiyorlar?

Şöyle düşünüyor olabilirler belki : ''oo bizim kim olduğumuz belli iş tecrübelerimiz falan, sizden gelecek şikayetlerden bişey olmaz''


ya da ''garanti bankası bize muhtaç onun reklamı varsa bizimde var'' gibi..

garanti bankasında çalışmak, ardından müşteriyi önemsememek, işini ağırdan alıp birşey yapıyormuş pozları takınmak, garantiye özgü bir durum mu acaba?